Länge sedan jag listade...

...varför jag snott en lista från... haha... en tjej på BodyContact.

Homo eller hetero?
Hetero.

Landet eller storstan?
Oj... Landet, tror jag. Om man kan åka till storstan när man vill.

Kram eller puss?
Kram.

Pasta eller potatis?
Pasta.

Is eller mjukglass?
Öh... Ingen aning.

Rakad eller orakad?
Shaved.

Biffig eller slank?
Ett mellanting, tack.

Popsnöre eller sportfåne?
Se svaret ovan.

Naken eller pyjamas?
Naken.

Kaffe eller te?
Kaffe, svart som synden.

Förfest eller efterfest?
Förfest.

Engångssex eller engångstallrik?
Engångstallrik.

Glasögon eller linser?
Både och.

Plugga eller jobba?
Jobba.

Yngre eller äldre?
Äldre. Alla gånger.

Lång eller kort?
Lång. 

Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne?
Nej, det tror jag knappast.

Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd?
Det beror på vad det gäller. Man ska välja sina konflikter.

Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?
Även här beror det helt på... 

Är du svartsjuk?
Ibland.

Vad gjorde du igår kväll?
Åt middag hos mor och somnade kring halv nio. Nu är jag vaken igen. Fy faan.

Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?
Japp.

Använder du bokmärke eller gör du hundöron?
Hundöron.

Tyckte du om att gå i skolan?
På ett sätt, ja...

Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan?
Svenska, engelska, historia, religion, samhällskunskap... 

Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan?
Musik. Naturkunskap. Matte.

Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta?
Ojoj... Bartender?

Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"?
Inte nämnvärt.

Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?
Japp, om ingen ser.

Vad är det första du tänker på när du vaknar?
"Neej..." Allvarligt, jag vet inte.

Är du troende?
Vid behov.

Ska kvinnor kvoteras till höga poster inom näringslivet?
Absolut inte.

Tycker du om stearinljus?
Jahadå.

Använder du hårbalsam?
Yes.

När blir man vuxen?
Oj... Ingen aning!

Vilken färg har din tandborste?
Gud, blå och grön.

Har du lök i köttbullarna?
Såklart.

Hav eller sjö?
Sjö.

Har du någon skrivare?
Mmm...

Vad har du för väckarklocka?
Mobilen.

Hur ofta klipper du tånaglarna?
*skrattar* Jag vet fan inte...

Har du betalat månadens räkningar?
Japp. Nu är det dags för nästa månads. Fy faan.

Använder du hudlotion?
Aldrig. Sådant är idioti.

Har du åkt ambulans någon gång?
Icke.

Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak?
Salt.

Chips/ostbågar/jordnötsringar?
Chippies. Always chippies.

Äpple eller Päron?
Äpple.

Äter du fiskbullar?
Ja, gud så gott!

Svettas du mycket?
Om jag tränar.

När klippte du dig senast?
Haha! I... November?

Har du fått riktig massage någon gång?
Japp. Det var välbehövligt.

Vilken är din favorit på Mc Donalds?
McFeast.

Hur stor hårddisk har du?
Jag har en 100gb och en 250gb.

Har du överkast på sängen?
Nej.

Har du blivit sövd någon gång?
Mig veterligen en gång.

Lever din mormor?
Ja. *peppar peppar* 

Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?
Sova? Nu är dygnet uppfuckat igen...

Använder du tofflor?
Always.

Använder du morgonrock?
Japp.

Är du en Besserwisser?
Ibland.

Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen?
Dricker inte mjölk. Men, nej.

Beskriv din humor:
Kanonbra.

Är det nåt du absolut inte äter:
Pepparrot.

Kläder just nu:
Tofflor och morgonrock.

Saft eller alkohol:
Saft.

Hur många kuddar sover du med:
Två. Men har typ fem eller sex i sängen.

Favoritväder:
Allt väder fyller sitt syfte och skapar humör och stämning.

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
Hur fan fastnade jag där?

Morgon- eller nattmänniska:
Just nu nattmänniska. Annars morgonpigg.

Sparare eller slösare:
Slösa.

Kommer du ihåg din första kärlek:
Japp.

Har du några homosexuella vänner:
Jodå.

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Inte en chans.

Hur många barn vill du ha när du blir stor:
Två eller tre.

Är du kittlig:
Hell yeah.

Snarkar du?
Inte högt.

Stjärntecken?
Fisk. 

Rädd för insekter?
Vill inte ha dem i sängen...

Bästa bok?
Sådana frågor kan jag inte svara på.

Skriver du dagbok?
Jag bloggar, räcker inte det?

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Aldrig tatuering. Har en piercing men det blir inte fler.

Gillar du att sjunga?
Hellre än bra.

Anser du att du är stark?
Jag kan om jag vill.

Röker du?
Det händer...

Så mycket är klockan just nu:
02.17

Min längd (i cm):
167.

Min skostorlek:
38-39.

Antal par skor jag äger:
Fler än två.

Äger du några sexiga underkläder?
Det beror väl på vem man frågar?

Äger du några sexig kläder utöver det vanliga?
Haha! Litet lack, litet läder, korsetter... Dock inget latex eller gummi.

Ug eller dom?
Om jag måste välja...? *garvar* ug. Med rätt person.

Antal timmar i veckan jag spenderar vid datorn:
På tok för många.

Så många minuter tillbringar jag framför spegeln varje morgon:
Vanligtvis? Fem?

Antal träffar jag får när jag skriver in mitt namn i Googles sökruta:
Oj... 61 om jag söker på för- och efternamn, söker jag på "spaceylisie" får jag upp 2740. 

Den här tiden står min väckarklockas alarm på just nu:
Inget alls.

Kommentarer
Postat av: figge

Färgen på din tandborste?
Gud, blå och grön?
You got a divine toothbrush babe ;P

2007-07-12 @ 11:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0