Jag tänkte hitta något att blogga om idag...

...men icke sade Nicke. Nu har jag lusläst både Aftonbladet och Expressen, andra bloggar och till och med - som en sista utväg - skummat Alex Schulmans blogg. Jag menar, där i om någonstans (alternativt Ebba von Sydows blogg, men jag orkar inte söka efter en sådan) skulle jag kunna bli sur över precis vad som helst och därefter lägga ut orden rejält. Nej. Inte ens i Alex jävla Schulmans blogg. Vem nu han är, egentligen. Eller vad, jag vet inte. Gick Fredrik Virtanen i pension?

Nu ska jag åka och jobba ytterligare en natt. Sedan är jag ledig ända till tisdag morgon klockan nollåtta.

Kommentarer
Postat av: Linda Morge

Men läste du inte om fransmannen utan hjärna?! Tror det var i DN det stod i dag. När läkarna röntgade skallen på honom såg de att den var typ tom!!! Ändå hade hade han nästan normal-IQ. Då kanske jag alltså inte längre behöver bråka om att förlossningsvården har en rutin som kan ge barn hjärnskador för livet, om man ändå inte behöver någon hjärna? Läs "hjärna" vad jag skriver om detta på min blogg.

2007-07-22 @ 20:20:15
URL: http://blogg.afronbladet.se/15613/
Postat av: J

Mmm... så känner jag just ni också.
Är inne på min 4e tekopp på mindre än tre timmar.
Har inte heller något arbete att gå till, så...

2007-09-25 @ 11:20:45
URL: http://jsnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0