Idag bestämde jag mig för att pröva något nytt...

...så när jag kom hem från jobbet kring åtta läste jag en timme och sov sedan från nio till halv två. Fyra och en halv timme. Avsikten med detta var  - är - att jag ska kunna somna ikväll och således vända rätt på dygnet vilket är ett måste då jag går på dagschema från fredag. Jag är nu så sjukt trött, men har beslutat att dra på en film, krascha i soffan och sedan lägga mig.

I övrigt har jag aktiverat mig genom att kuska runt på modern, boka servicetid för bilen samt fixa middag. Ganska hyfsat ändå, med tanke på hur slut jag är i huvudet.

Och: min post har börjat skickas till min mor igen. Jag tar det som ett tecken. Ett tecken på att det verkligen är dags för uppbrott av något slag.

Bränn färdigt nu då, så jag får slappa i soffan sen! *skrattar trött*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0