"Harry Potter and the deathly hallows"...

Nu så. No more Parry H for anyone eftersom det där var sista boken. Med facit i hand - eller alla böckerna i åtanke - kan man nog närmast beskriva de sista böckerna, från fyran till denna, som en enda lång resa mot ett orgasmliknande tillstånd. Så vad jag tyckte? Detär litet svårt att skriva om boken utan att släppa några spoilers, och jag vet att vänner till mig har karaktär nog att vänta till den svenska upplagan släpps, så... Men allt som allt, pja, den var bra, även om vissa saker kanske var litet "Men snälla!" Nej... *skrattar* Det var skönt, helt enkelt, och sådär att jag legat i sängen och ojat mig bitvis. Ojat mig högt alltså; "Oj oj oj oj oj" och nästan inte vågat vända blad, en ännu starkare känsla än i sjätte boken.

Så, med inget annat vettigt att göra än jobba framåt natten kan jag lika gärna börja etapp ett vad gäller packningen: Köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0