Griniga gubbar...

...riskerar att dö i förtid.

Så, alla oldies som prompt måste gnälla på precis allt: Lägg ner or you'll die of typ högt blodtryck. Och högt blodtryck är inte ovanligt bland medelålders vita män.

Förresten drömde jag att Lillasyster hade blivit heroinmissbrukare efter de tre veckorna i Holland. Det var en väldigt jobbig dröm. Faktiskt.

Nu är det panik med tid. Ska vara på jobbet alldeles snart och måste först hem och lämna en resväska. Jag trodde att jag skulle jobba natt i natt och i själva verket börjar jag halv tolv. Panic.

Kommentarer
Postat av: Cabrini

Vafan! Jag är ju vit, medelålders och har högt blodtryck! Är det MIN tur nu?
Och jag som ska ut och flyga på tisdag....

2007-07-29 @ 18:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0