För vilken gång i ordningen?

Från Katrin.

Har du...

konfirmerat dig: Ja

legat med en kompis: En killkompis, ja.

varit hög i åmål: Öh, nej. Jag vet knappt var Åmål ligger...

varit full i pajala: Nej. Det är nog för kallt där.

sagt något korkat i göteborg: *funderar* Säkerligen...

sagt till din mamma att du hatar henne: Kanske... När jag var tonåring och dum i huvudet.

bett till gud: Ja. Det händer litet titt som tätt.

dansat i köket helt ensam: Haha, ja.

velat ligga med en skallig man: Inte p.g.a. skalligheten i sådana fall.

lurat någon på pengar: Japp.

stulit från ett barn: *fnittrar* När jag själv var barn snodde jag ett par Barbie-stövlar... Från ett annat barn alltså. Räknas det?

sökt till big brother: Icke.

varit med i big brother: Nej.

slagit en vän: Ja.

slagit någon du hatar: Njae...

tyckt att du själv varit jobbig: Såklart.

spelat in ett avsnitt av antikrundan: Öh, nej.

tyckt att martin timell är en riktigt käck prick trots allt: Nix. Han är bara jobbig.

vaknat i en främmande lägenhet bredvid en främmande person: Jao.

varit i en bingohall: Nej.

hävdat att man ska vara sig själv? Såklart.

köpt en skiva med death metal: Hmm... Ja. För många år sedan, när jag var mörk och besynnerlig. Jag hade jättemånga demoner då. Eller ville ha, snarare.

ljugit om din nationalitet: Japp.

ljugit om ditt namn: Neej... Jag tror inte det i alla fall.

gråtit i slutet av titanic: Of course.

bakat in droger i ett bakverk: Aldrig.

känner du någon som sitter i fängelse: Jag tror inte det...

hånglat till oasis: Japp.

önskat att du vore någon annan än den du är: Det händer ibland, ja.

haft sex på en offentlig plats: Självfallet!

nypt en tjej i baken på krogen: Ja. *asgarv*

varit på en hårdrocksbar: Jao.

bangat på något: Många gånger.

köpt en skiva med scooter: Aldrig i livet.

fått höra att du liknar en kändis: Någon sade att jag var lik Winona Ryder, men jag kan inte se likheten alls...

sovit i en hästens-säng: Nej.

städat och tyckt att det var kul: Hmm... Kanske.

ätit något så äckligt att du spytt: Icke.

förolämpat någon så grovt att de börjat gråta: Ja.

blivit beskylld för att ljuga när du sagt sanningen: Japp.

lagat potatismos på en date: Nej. Tyvärr.

bakat egna semlor: Ja.

luktat svett och tyckt att det är charmigt: Nej.

blivit så äcklad av en annan person att du kräkts: Icke.

rakat av allt håret på huvudet: Nej.

rakat bort ögonbrynen: Nej.

ätit middag med en lärare: Ja.

hälp en gammal dam att gå över gatan: Ja.

muckat gräl med en skinnskalle: Nej.

åkt ambulans till akuten: Nej.

konverterat till islam: Nej.

vad är det för färg på byxorna som du har på dig: Jag har en grön kjol på mig.

vad lyssnar du på just nu: Rinnande vatten. Det slutar aldrig skvala i stugan.

vad gjorde du igår kväll: Tog ett glas vin med Hanna och fick höra senaste skvallret.

vad åt du senast: Potatismos. På jobbet.

hur är vädret hos dig nu: Blåsigt.

den senaste du snackade med i telefon: Fredrik.

det första du lägger märke till hos någon av det motsatta könet: Helheten. Attityden. Utstrålning. Humor.

vad har du på dig: Vit top, grön kjol.

hur mår du idag: Vaknade precis, men det är nog okej...

vilken är din favoritdryck: Vatten, Loka Citron.

favorit alkoholbaserade dryck: Beror på tillfälle. Ibland en kall öl, ibland ett glas vitt.

favoritsport: Landslagsfotboll.

hårfärg: Brunt.

ögonfärg: Bruna.

soluppgång eller solnedgång: Solnedgång.

syskon och deras ålder: Gustav 19 år, Amelie snart 18 och Arvid 16. Och så har jag två stycken i Frankrike också, men jag vet inte hur gamla de är.

favoritmånad: *funderar* Alla fyller sitt syfte, utom november som bara är pest.

favoritmat: Mormorsmat, kyckling i olika former... Ah. Fan vet.

senaste filmen du såg: Pippi Långstrump på de sju haven.

favorit dag: Ingen aning.

favorithobby: Jag har ingen tid till hobbies just nu.

är du för blyg för att bjuda ut någon: Jag tror det.

favoritlåt: Kan inte.

sommar eller vinter: Bägge har sin tjusning.

förhållande eller one-night stands: Förhållande.

tillsammans med någon just nu: Nix.

hur bor du och med vilka: I en liten röd stuga på landet. All by myself.

vad läser du för böcker: Allt möjligt.

favoritspel: Frågespel.

kan du nudda näsan med tungspetsen: Ibland. Det beror på dagsform.

kan du korsa ett öga åt gången: Nej.

är du romantisk: Ja. I smyg.

kan du säga att du är lycklig: Nej, inte riktigt.

vad har du för färg på tandborsten: Gul, blå och grön, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0