Av någon outgrundlig anledning...

Fråga mig inte varför, men jag har drömt om Harry Potter i natt. Hur nu det kan komma sig. *grimaserar lätt* Harry Potter och sedan var jag älskarinna åt Al Pacino som bodde i Borlänge. Naturligtvis kröp det fram att han var gift och hade varit magsjuk dagen innan vi träffades, varpå jag tog Ligistbrorsan i handen och gick hem. Så kan det gå med kärlekshistorierna, och helt ärligt blev jag varken förvånad eller ledsen över att det inte blev något seriöst med Pacino. Han är hur som för kort för mig...

Nå, jag har sovit sedan halv tio igår kväll, tror jag. Nästan tio timmar sömn. Nu dags för fem timmar jobba innan det bär av ut i skogen med mor för att hämta hem doggen. Imorgon nattjobb igen. Fredagen närmar sig, sakta men säkert. Det smakar fint, det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0