Sorgligt men sant om Katrins "Gubbslem"...

I Katrins blogg läser jag om Gubbslem och kan inget annat än instämma. Med risk för att få den manliga delen av läsarna på mig. Men, visst är det så. Män vill knulla med kvinnan de föraktar, horan, men hemma vill de bli tillfredsställda av Madonnan och då knappast sexuellt. Eller är det som Katrin skriver, att det är männens eget självförakt som måste fyllas på?

Jag har inte en skev syn på män, inte då. Tro för Guds skull inte det.

(helvetespraktik...)

Kommentarer
Postat av: Nicklas

*s*...mmm...ska inte gapa och skrika...bara konstatera (återigen) att jag skiljer mig från den allmänna bilden av män...

2007-02-05 @ 08:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0