Skärpning, blogg.se!

Nu har jag ledsnat ur på blogg.se och alla deras problem. PINSAMT, så som det varit de senaste dagarna. När det inte funkat att uppdatera litet då och då tidigare har jag inte lagt ned nämnvärd energi på att vara ilsk, men de senaste dagarna har det varit katastrofalt! SKÄRPNING!

Nu har jag varit sur, så nu ska jag vara positiv och hylla Tre. När jag flyttade in i mitt hus hade jag noll mottagning, kunde knappt sms:a, än mindre prata eller använda wap:en. Efter ett tag och mkt irritation ringde jag upp supporten hos tre och beskrev mitt problem. Svaret jag fick var att de skulle skicka ut någon för att fixa det; självklart skulle jag kunna använda min telefon HEMMA! "Yeah right, like that's ever gonna happen..." tänkte jag med tanke på Telias hopplösa kundtjänst och puckopersonal, telefonköer och allt vad det nu är som felar där. MEN: jag har nu full täckning på mobilen och ska hädanefter inte gnälla över hur dyrt det är att ringa med tre. Uppenbarligen har de bäst support och inte heller fyrtiofem minuter telefonkö som tidigare nämnda operatör. What you get is what you pay for... Eller hur jag nu ska uttrycka det.

Hade f.ö. ett mkt givande pass bodypump under vilket jag testade kroppen genom att inte köra på för hårt. Istället fick jag koll på muskelgrupperna och kan därmed bättre avgöra vilka vikter som ska på var. Mao ingen träningsvärk imorgon, men däremot en aning klokare till nästa pass. Jag gillar det verkligen!!

Kommentarer
Postat av: Mary

jag med, orkar knappt med det längre...

2007-02-06 @ 23:40:35
URL: http://breath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0