Pluggdag och bebistillskott...

Den här veckan är jag ledig hela vägen fram till fredag, vilket känns underbart och stressande; måste verkligen ta tag i skolarbetet som fått ligga bredvid under praktiken. Nu är det dock dags igen, vare sig jag vill eller inte. Ska således ta en dusch och åka iväg till Leksand och sätta mig där. Erfarenheten säger att det brukar gå bättre långt bort från datorer och allt vad det nu heter... ;)

Och f.ö. har Gert och Tanja fått ett stycke knodd, vilket är superkul, för att inte tala om efterlängtat av alla RixMorronZoo-lyssnare, kan jag tro! Well, gratulerar då. Jag tycker iaf att det är sött, även om det övergår mitt förstånd hur man kan döpa en unge till Figaro Cumberland Fylking. En annan har som bekant mycket bättre smak...

Min syster sade för övrigt igår att "Lisa, egentligen är du ju inte så gammal..." och hur man ska tolka det vete katten. Jag skrattar nog mest.

Ikväll är det träningsdags och det ska bli så SKÖNT!


Kommentarer
Postat av: figge

Cigg och tele låter alltid lika nice... får ta och slå dig en signal när jag kommer hem

2007-02-27 @ 18:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0