Ont åt de onda...

Den här visdomstanden är verkligen ett helvete och jag undrar i mitt stilla sinne hur det kan komma sig att passet jag körde i söndags tog ut mig så mycket mer?

Och så måste jag bara tillägga att det är superkul att få kommentarer på vad jag skriver. Jag bjuder verkligen på mig själv när jag bloggar, och jag anser att de som kommenterar kan göra detsamma, dvs. ha stake nog att signera kommentaren. Är man så jävla dum att man försöker vara så jävla dum mot mig kan man i alla fall ha kuk nog i kroppen och stå för det. Eller, om man stör sig så pass mycket på vad jag skriver att man helt enkelt inte kan hålla inne med sin icke konstruktiva kritik så kan man faktiskt helt enkelt ge fan i att läsa. Amen.

Nu ska jag försöka mig på att skriva en debattartikel.

Kommentarer
Postat av: figge

Jag hatar blogg.se :P
Trodde du inte hade skrivit något på jättelänge... så testade jag trycka F5, och voilá... 4 nya inlägg... gah!

2007-02-20 @ 23:22:47
URL: http://figgeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0