Höjden av fräckhet...

...kan den tyckas vara om man mitt i en konversation bara måste citera Winnerbäck litet fritt eftersom hans ord passar så bra in i sammanhanget, och detta utan att ens berätta att det inte är egna ord man häver ur sig. Ibland är man bara så illa tvungen och nu ska jag sova så gott, så gott. Utan att vara alltför full, bara frusen.

"Ah, sånt är livet, jag menar, förlåt om jag är bitter och cynisk, men du vet hur det kan va'. Alltså, jag vill ha det som du, men jag vet att du tänker likadant ibland och vill ha det som jag..."

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: figge

Ang. Ändå.
Jag har ju haft någon som klagat lite på min stavning. Så var ju bara till att rätta sig i ledet.
Nu är det bara dags att börja skriva anledning och inte andledning ;)

2007-02-20 @ 23:20:28
URL: http://figgeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0