*gäspar stort*

Torsdag och inte ens hälften av the hell-week är gjord, men efter nattens arbete är det bara tre pass kvar innan veckan är slut. Tack och lov för ungdomen: annars hade jag nog inte klarat att gå av 07 imorgon för att sedan gå till praktiken till 15... En sak som dock är skön, är att jag numer vet hur jag ska lägga upp mitt sovande för att orka jobba nätter: För mig är det faktiskt nödvändigt att sova runt medan jag jobbar natt. Lade mig kring 7.30 imorse, och med tanke på att jag ska jobba ännu en natt sov jag till 17.30. För mkt, enligt vissa, kanske, men jag behöver ha det så. Behöver vända på dygnet. Men, imorgon blir det kortsova eftersom jag går av och då måste vända tillbaka dygnet.

Håller med Fredriks hjälp på att bygga hemsida, vilket innebär att det förhoppningsvis inom en överskådlig framtid blir ännu en bloggflytt, då jag ledsnat ur på blogg.se.

Nå, nu kvällsdags!

Kommentarer
Postat av: Drowsy

Åh, hjälp mig! Jag har jobbat natt 1,5 år och jag vet fortfarande inte hur man borde sova...

2007-02-21 @ 09:10:14
URL: http://drowsy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0