Bara vara jag och ledig...

Den här dagen har jag längtat länge efter. Dagen då jag är HELT LEDIG och kan fylla dygnets timmar med precis vad jag vill. Himmelskt. Och så ringde de från jobbet och erbjöd mig ett vikariat i tre veckor vilket kändes klockrent. Nu är det lunchdags alldeles straxt och jag förvånas över att en tesked Sambal Olek kan vara så inihelvete starkt. *ryser* Nå, hur det blir i slutändan visar sig. Nu ska jag fortsätta njuta av min ledigdag. Trots allt är det arbete imorgon igen men jag lyckades göra mig själv ledig i helgen. Perfekt!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Hahaha! Verkligen, precis så!

2007-02-13 @ 15:00:14
URL: http://www.cannoli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0