Bara tre praktikdagar kvar...

Och sedan är jag helt klar. Söndagen blir sista dagen, så sorry alla som trodde att de skulle få njuta av mitt sällskap på lördagen; jag ska JOBBA på söndagen! And it feels so good!

Idag har gått hur fort som helst och nu väntar jag på att middagen ska bli klar. Ikväll blir en tidig kväll, jävlar i mig.

Förresten är det snart fredag. Jag ser verkligen fram mot det.

Men varför gör det så satans ont att få en visdomstand? Kan det ha att göra med att den växer rakt in i kinden och ännu är för liten för att dra ut?

Och varför blev jag helt plötsligt sådär akut sugen på ett glas vitt?

Så måste jag tillägga att det verkligen bara är crap på TV ikväll, att jag hellre snackar skit med arbetskamrater på rasterna än de flesta av mina vänner och att jag vet att om jag hade fått välja bekantskapskrets hade den nog sett rätt så annorlunda ut mot vad den gör idag. Är jag elak? Inte det minsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0