Åh, jag vet inte...

Jag fyller bara tjugofyra men sitter ändå och letar billiga tillflyktsorter den helgen och hur sjukt är inte det? Jag VILL INTE vara kvar i Dalarna den helgen, det bär mig emot, emot, emot. Nu är det så nog det bara kan bli. Och kan någon vänlig själ förklara varför jag lyssnar på bröllopsmusik? *skakar trött på huvudet* För övrigt var det så rätt att Sebastian gick raka vägen till Globen; skitbra låt i ett jävligt klent startfält.

Kanske borde jag ta med mig hunden och åka till stugan istället på lördag. Ja, varför inte? Men, först hufvudstaden på fredagen. Det får nog bli så. Jag tror nästan det.

Dessutom har jag det så jävla kallt inne hos mig. Eller är det jag som är så fruktansvärt frusen just idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0