Is + sperma = no good?

Läser i en nyss funnen blogg, Kryddstark, om saker man bör undvika vid sex. En av sakerna är isbitar blandade med sperma och jag har en del frågor kring just det.

1. Innebär det att man inte ska blanda sperma och vatten för att därefter frysa ner det?
2. VARFÖR är det no good med just den blandningen?
3. Vem blandar AVSIKTLIGEN sperma med vatten för att frysa det till isbitar? Spermagegg i all sin ära, men den isbiten vill jag spontant inte suga på...

Någon som känner sig manad eller bildad nog att svara?

Ikväll är det dags för ännu en lägenhetstitt. Vi får se hur seriösa vi är. Titta är hur som skoj och... Man vet aldrig.

För övrigt är jag hur sjukt snorig som helst. Igen. Worse than ever, till och med. Hur det blir med Luleå imorgon vette ärligt talat fan. Snorar jag som nu är det ingen idé.

Vad gäller mitt radioinslag har jag kommit på en idé, gjort en intervju och ska egentligen bara fixa pratorna, redigera och klippa. Det lustiga med inslaget är att det handlar om fildelning och att jag sitter hemma och redigerar i Wavelab. Har man några som helst indianer kvar i kanoten inser man det extremt roande i det.

Kommentarer
Postat av: Farbaute

Det känns väldigt fränt att veta att man kan göra ett radioinslag om fildelning i ett program som man betalt stora pengar för...

2007-12-12 @ 11:27:40
URL: http://vanheim.blogspot.com/
Postat av: Sänni

GOD JUL!

2007-12-14 @ 14:17:41
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: Nicklas

hmmmm...klart man skulle kunna prova...för att se...men nä...lägger nog tiden på något mer givande...som din blogg t.ex. :)

2007-12-15 @ 00:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0