Det här duger inte!

Nu har jag åtminstone börjat ta tag i uppgifterna som ska vara klara innan torsdag. Det vill säga följande: Jag har surfat in på P4 Norrbotten och jag har bokat en flashmick till fanimej januari. Har litet idéer om inslag jag kanske kan få ihop på hemmaplan, så... Att jag - vi - sedan kommer att få en god drös skit på oss om en knapp timme under handledningen med Elke ger jag blanka fan i. Faktiskt. Jag orkar inte bry mig, varken om henne, kursen alls egentligen och allra minst om radioprogrammet. Amen. Verkligen amen. När jag kommer hem ska jag fokusera på tentaläsning och arbete. Svårare än så är det inte. Om gruppen sedan inte får igång något radioprogram, pja, jag antar att man får lösa det då.

Min helg har varit...spännande. Skulle bege mig till Minna i fredags för att kolla Idolfinal, men inledde istället kvällen med att åka ut till skogen för att tända en brasa inför natten. Givetvis lyckades jag köra fast mig rejält i en snödriva och tog mig inte loss. Alls. Fick klättra ut på passagerarsidan, knata till lillstugan och ringa Magnus som åkte från Luleå för att dra upp mig. Efter alldeles för många om och men kom jag loss och plötsligt var klockan i stort sett Idolfinal slut. Sensmoralen? Jag ska inte försöka mig på att komma upp för hala backar ever again.

I övrigt en mycket intressant helg, måste jag säga. Ytterst intressant. Nu är det arbetsvecka igen och vilken arbetsvecka sedan! Har fullt upp fram till torsdag kväll då jag vill att min gröna fara ska vara färdigpackad nog för mig, Jeff och Valentina att bara ge oss iväg first thing in the morning på fredag. Det ska bli så vansinnigt skönt att komma hem nu. Sorgligt nog hem till slask och gråväder och bort från snön och julstämningen. Skitland.

Dags att göra mig klar. Idag var det motigt som fan att ge mig upp ur sängen.

Kommentarer
Postat av: Farbaute

Helgen var helt klart intressant, även den mest skeptiska människa måste någon gång överbevisas och erkänna sig besegrad! *signed* ;)

För övrigt har du o-kört fast i den där backen
några fler gånger, skam den som ger sig eller hur!? =)

Jag är hungrig! *åtgärdar*

2007-12-10 @ 10:08:35
URL: http://vanheim.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0