What about breakfast at Brynedahl's?

Jag har fått kameradille på min systers kamera. Faktum är att jag behöver en själv. Någon som vill donera en slant eller två? Hur som ska jag slå ett slag för min sida på bilddagboken.se

Så snart jag själv skaffat en kamera kommer det där utökas avsevärt med mer eller mindre intressanta foton. Askul.

Nedan följer en helt vanlig morgon hos min familj, inte tillnärmelsevis så hysterisk som den brukar vara.







Och - förresten - kolla när syster yster ska lära sig slå med lie! Det är farliga grejer, det där!



Kommentarer
Postat av: figgurt

Btw... du klättrar snabbt på bloggtoppen nu ;)
Men jag är hack i häl på dig brynedahl

2007-08-14 @ 15:08:17
Postat av: Nettan

Vet inte hur jag hamnade på din blogg..
MEN, det avr iaf kul att hitta hit...
ÄR det månne en Jack Russel Terrier som syns på videon eller? *nyfiken*

2007-08-28 @ 13:47:10
URL: http://nettans.blogg.se
Postat av: spaceylisie

Nettan, det är en korsning mellan Dansk-svensk och JR. Men söt är han. Som fan. ;)

2007-08-28 @ 16:06:34
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0