Special-K, promenad och helt jävla bloggdött...

Jag fortsätter med mina morgonpromenader och att gå "långvägen" till stan och tillbaka via skolan tar nästan fyrtio minuter. Det får vara okej med tanke på att man inte "behöver" gå lika länge på morgonen som på kvällen. That'll do, donkey, that'll do. Vidare frukosterade jag på en halv näve SpecialK Active, två smörgåsar, laktosfri filmjöl och hur mycket paprika som helst när jag kände ett tvång att spana in SpecialK.se eftersom det stod på flingpaketet. Helt meningslöst. Man kan vinna nya jeans för femtonhundra spänn där om man tar ett kort på sig själv i ett par för trånga jeans. Typ. Roligast bild vinner och då är det väl självklart att man måste spela på sin övervikt och det tragiska faktum att man inte längre kommer i sina jeans. Pinsamt. Jag vill förresten inte ha några nya jeans, inte förrän framåt jul. Jag ska försöka vara smalare framåt jul och jag kan fortfarande inte bli bulimiker vilket är synd eftersom Carolina Gynning skriver i Ego Girl att man har ungefär tvåochenhalvtimme på sig att spy upp vad man ätit innan det är "för sent". Tänk, hur mycket chips jag skulle kunna äta. (Att det sedan är supervidrigt att spy chips är en annan femma...)

Ah, hur som. Jag har inte ett skit att skriva om hittills denna morgon. Inte mer än att Kommunikationsvetenskaplig Introduktion på 7.5 poäng känns jobbig. Det räcker med att kolla på kurslitteraturen och jag upplever en välbehaglig trötthet bättre än vad Zopiklon någonsin gett mig.

Och, apropå Carro Gynning: Nu är hennes och Alex Schulmans bok på G. Flipp eller flopp? Det beror på vem man frågar.

Nu ska jag ta ut pengar och åka till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0