Okay, so you all remember...

... det där avsnittet av Grey's Anatomy när Meredith can't remember the last time they kissed. Hon och Mc Dreamy, alltså. Ikväll har jag haft en sådan upplevelse, typ. En av mina Stora Kärlekar genom tiderna hörde av sig och det enda jag kunde tänka på var hur cranky han var när han höll på att få sina visdomständer. Hur sjukt är inte det? Litet som "Ja, Lisa, hur kommer du ihåg Mr. S?" "Jo, jag minns hur retlig han var när han fick visdomständer..." Sickfuck. Eller så är det bara för att jag själv har den där tyska långtradarchaffisen med extra släp på kärran parkerad i käften just nu.

(Och Ms. Cosmopolitan fattade nog aldrig hur sjukt mycket Mr. Right han kunde ha varit. Och var. Men, å andra sidan är hon just Ms. Cosmopolitan och Lasse W's "Idiot" är henne personifierad. Nå, parentes.)

Och apropå det har jag min sista fet mat/junk-dag imorgon varför jag käkade på Max med Chrille som ett avslut på kvällen. Det har aldrig tagit så lång tid att få ner hamburgare och pommes. Aldrig. Förstår ni då hur inihelvetejävlasatansont jag har?! Imorgon blir det heldag Grey's, tvätt, Dexofen och chips. Det kommer att slå allt. Jag menar, med en Dexofen i mig kommer morgondagen sluta med sömn.

Och sömn är det dags för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0