Kanske ska be att få återkomma?

Jag vet inte varför men det känns liksom jag inte har något alls att tillföra vad gäller bloggande, det följer liksom ingen röd tråd och jag skriver utan att berätta något överhuvudtaget. Faktum är att jag tror att jag ska be att få återkomma en annan gång, i en annan blogg, på ett annat ställe och under annat nick. Orsa Kompani lovar som sägs inget bestämt, men... Nej, jag tror att det är färdigbloggat här. Det känns litet som så. När så mycket annat är "färdigt" kan jag lika gärna nystarta vad gäller annat också.

Det är lustigt, vilka vändningar saker och ting kan ta.

Och det är intressant att se, vad som funkar och inte.

Till sist avskyr jag verkligen snålhet över allt annat och jag har lagt mig i lightträning nu, vilket innebär en timme cykling samt cykling till jobbet. Om inte annat för att bilen är på verkstaden. *skrattar* Nå, nu är det snart höst och jag ska återuppta träningen och ta inte en utan två chipsfria månader. Nu är det nog med sviterna efter nattjobbet.

För övrigt är jag grymt stolt över mig själv vad gäller den här sommaren. Jag har jobbat mycket och bitvist tyckt att det varit tungt, men alla gånger, hell yeah, det har varit värt det. Sammanlagt har jag slängt iväg inte ens en femhundring på alkohol, köpt två tröjor och... Gjort absolut ingenting för resten. Lat kan då ingen kalla mig, och inte heller ineffektiv. Vad alternativet hade varit? Stängt in mig och levt på typ bidrag hela sommaren, vilket i sig vore pinsamt nog eftersom jag är tjugofyra år och arbetsför. För att inte tala om i bra mycket bättre kondition än vad jag trodde: Har burit flyttlass, städat och rört på mig som fan, utan att få varken träningsvärk eller tappat andan. Jag är grym. Riktigt grym. Nu återstår bara att se hur jag klarar högskoleplugget. Annars är jag välkommen tillbaka till Gagnefsjobbet. Det är SÅ viktigt att veta att man är uppskattad.

Nu tror jag att det är färdigbloggat.

Eller, så kommer ett till lika meningslöst inlägg endera dagen igen. Jag ska försöka lära mig mer om sådant här för att kunna fixa bättre grejer. Typ. Tills vidare får andra människor med mer tid skriva om mina meningslösa skitsaker. Just nu behöver jag inte dryfta något särskilt med någon. I Piteå blir det ändring.

Byebye.

Kommentarer
Postat av: figge

Ska jag ta åt mig... ang kondition, träningsvärk och att tappa andan haha... ;)

2007-08-10 @ 07:16:44
URL: http://fidestal.bilddagboken.se
Postat av: micke

haha figge de e nog det:-) *skrattar* skämta bara. vore trevligt men en kopp kaffe innan du drar till piteå hör av dig
/micke

2007-08-10 @ 18:31:51
Postat av: K

Haha! Jag vet, tänkte på den diskussionen när jag fyllde i det där. Minns dock inte vad vi kom fram till? Just nu skulle någon kunna få kissa nästan var som helst på mig för 10.000.

2007-08-11 @ 13:35:33
URL: http://cannoli.blogg.se
Postat av: spaceylisie

Jöss, ingen ska ta åt sig av något. Det var bara en reflektion angående mitt eget fysiska tillstånd som visade sig vara bättre än väntat! Och ja, Micke, en kaffe måste vi ta, förslagsvis fredag kväll när Hanni är tillbaka från Gotland.

2007-08-11 @ 13:42:02
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: figge

Nåde dig om jag inte får reda på den nya bloggadressen om du byter hem på internet ;P
Sen var det ett tag sen vi ciggade... men kanske är mycket nu... men du vet var jag finns ;P

2007-08-11 @ 14:25:37
URL: http://fidestal.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0