"Ikväll är det din tur, syrran!"

Hur...perverst låter inte det på en skala? I Aftonbladet är det en nästan-sanning, bara med den modifikation att brorsan alltid var stand in i bingen. Men, så måste jag fråga mig själv: Hur stor är chansen? Alltså, nöjde sig tjejen med att bara göra det i sängen i två månaders tid? Blev hon aldrig sugen på en snabbis någon annanstans? Jag menar, för Guds skull, vi snackar om tyskar! Sedan NÄR blev tyskar pryda rent sexuellt?! Eller, så är det bara mina fördomar. Igen. Det vore ingen direkt nyhet, right?

Aftonbladet berättar även att SD skulle sitta i riksdagen om män fick välja. Jag tycker att det är ganska intressant, faktiskt. Folk häpnar ofta över att SD gått framåt så fort, men om övriga partier och övriga politiker helt enkelt kunde öppna ögonen och se bortanför sitt Djursholm skulle de nog se att något är helt åt helvete med den invandrarpolitik vi i nuläget har i Sverige. Jag vet att man inte får säga sådär utan att verka rasistisk och bara det är för jävligt, if you ask me. Kärnkraft och homoäktenskap får man kritisera, men shame on you om du ens snuddar vid vår urusla invandrarpolitik.

Nu måste jag verkligen borsta tänderna och bege mig till vägskälet och Emmelie.

Kommentarer
Postat av: figge

Och borde det inte höras något vem man har sex med? Eller körde dom med ballgags där i mörkret?

2007-08-28 @ 15:31:04
Postat av: spaceylisie

Nej, han var visst tyst, stod det. Nåja. Vissa kan komma undan med precis vad som helst...

2007-08-28 @ 16:04:58
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0