Finns det något bättre...

...än att kliva upp kvart i sex och laga mat? Helvetesjävladrygskaftochfanfrånhelvete vad jag hatar jobb där man måste ha matlåda med sig. Och helvetesjävladrygskaftochfanfrånhelvete att jag aldrig är frukosthungrig eftersom det betyder att jag inte kommer att få i mig något alls förrän till tolv, typ. Om jag är sugen på att jobba? You bet. Har jag varit sugen på något annat alls den här sommaren?

Femton dagar kvar. Femton jävla dagar kvar till mina sommartimmar är borta och hösten knackar på sådär på riktigt. Sådär uppenbart. Annars är hösten redan här, if you ask me.

Jaja. Jag lär väl masa mig iväg. Peppad som fan. Alla gånger.

Sovmorgon, vad är det?

Ledigdag, vad är det?

Ja, okej, nu börjar jag lessna. Ska jag prompt jobba gör jag det helst på hemmajobbet dit jag skulle kunna gå i sömnen, käka mackor som jag vill och nalla lunch. Och, där jag dessutom känner såväl oldies som personal.

Jaja. Jag SKA åka.

Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0