When it doesn't rain...

...så kan det ändå vara kallt ute, och när det är kallt ute blir det så satans rått inne hos mig. Usch.

Jag har sovit som en tok idag; blev väckt första gången kring... Pja, åtta, halv nio? Och andra gånger när då? Tredje gången funkade det, och då var klockan halv elva. För övrigt börjar jag bli snorig igen, damn it. Idag blir det nog bara lunch och jobb, kanske litet sällskap framåt kvällen med tjejerna.

Nu ska jag ta en lång, het dusch. I alla fall så pass lång som varmvattenberedaren tillåter.

Kommentarer
Postat av: figge

Det värsta med varmvattenberedare är att man blir så chockad när det slår över :P

2007-04-10 @ 15:01:32
URL: http://figgeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0