Vissa kläder är för stora att fylla...

...hur mycket man än försöker. På sitt sätt är det nog mannen som gör kläderna, och på sitt sätt skulle jag aldrig bjuda ut storskjortorna till någon annan än den människa jag vet kan fylla dem. Men ibland försöker man bara för att inse att hur varmt man än tvättar skjortorna krymper de inte i närheten så mycket som kanske skulle behövas. Och i världen finns inte många rätt men desto fler fel. Men faktum är att jag är så nöjd över att ha lärt mig behärska och kunna använda ordet nej.

För övrigt var igår kväll komplimangernas kväll. Verkligen komplimangernas kväll. Och jag har faktiskt aldrig haft så skojigt på Bolanche. Uppriktigt sagt faktiskt aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0