"Vill du följa med mig på jobbet?"

Det här mailet dimper ner på BodyContact:

"Hej på dig hur är det med dig.
Skulle du vilja följa med i kväll och vara DJ eller på Ålandskryssning första helgen i Maj?
Skulle vara mkt trevligt.
Jag är en brandman som extrar jobbar som DJ .
Är 185 cm har brunt hår och melerande ögon väger mellan 82 - 87 kg.
Är det något mer du vill veta så fråga gärna.
Ser fram emot ett svar ifrån dig.
Mail/Msn
jagä[email protected]


*Kram och höres"

Killen ifråga har skrivit till mig under olika nick, upprepade gånger, och jag har tackat nej och blockat. Dels, jag menar, freak show, no thanks. Jag är mer än färdig med att träffa folk från nätet då jag är en sick fuck-attracter. Men what's more to it, varför ska man följa med någon på jobbet? Vad jag menar är, att jag går inte till kassörskan på ICA och ber att få haka på henne en dag på jobbet. Inte heller svansar jag efter Oona åtta timmar på restaurangen. Jag sitter heller inte i knät på min Gode Vän och ser på när han skriver vad det nu är han skriver på sitt jobb. Eller tittar på när mamma plockar ut ungar ur skrikande kvinnor om nätterna.

Så varför i hela fridens namn ska jag följa med en ful kille från Gävle medan han leker DJ? Får han större snopp? Blir han sexigare eller mer manlig? För att intellektet inte ökar är hans enträgna försök bevis nog för. Nå, hur som, den här gången svarade jag enligt samma mall som han skriver. Kanske förstår han bättre då:

Skulle du vilja med mig på jobbet och torka skit?
Jag skulle tycka att det vore alldeles förträffligt!
Du gör allt jobb och jag tittar på!
Jag är en student som jobbar extra som vårdbiträde.
Är 167 cm, har brunt hår, och mina ögon väger inte i närheten av vad dina gör.
Du behöver inte svara mig.
Jag blir faktiskt gladast om du låter bli att skriva till mig igen.


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den människan har skrivit samma sak till mej och även en av mina vänner ett antal ggr...Han verkar inte förstå ordet Nej...Vet att han brukar vara DJ på Bolanche ibland../E

2007-04-21 @ 18:40:34
Postat av: figge

Du kan få hänga på mig när jag jobbar... haha

2007-04-21 @ 19:09:15
Postat av: Bogart

Vi brukar tacka nej till praktikanter(För det va ju det du skulle vara om du hängde med) enbart för att dom bara tar tid och gör ingen speciell nytta. Jävla hycklare man är...Det jobb jag har idag är på grund av en praktikplats. *Avgrundsskratt*

2007-04-21 @ 23:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0