Uppe före tuppen...

...är jag förvisso inte, men det tar sig, måste jag säga!

Och whoever det är som spammar min blogg kan ge sig, tycker jag. Det hela börjar bli riktigt irriterande...

Men Fredrik, vad är det för fel på att dejta? *skrattar* När vi dricker vin och käkar ihop, är inte det en dejt då?! Nej, just det, vi kanske bara umgås som två halvvuxna civiliserade människor, är djupa och citerar den svenska storheterna? *flinar* Eller inte. Nå, det kanske bara är ordet som låter... Pja. VeckoRevyn.

Så säg mig, när jag för en gångs skull har planer för kvällen som inte kan ruckas på, varför ringer de då från Vikariecentrum och vill att jag ska jobba?! Och varför låter de så purkna när man säger nej? Mig veterligen har jag sagt nej en gång förut, och då var det magsjuka på stället. Annars tackade jag för faan ja till att jobba till och med när jag hade heltidspraktik och jobbade således hur mkt som helst den månaden. Både betalt och obetalt.

Nu är det kaffedags. Sedan måste jag ta skolböckerna och dra mig någonstans, förslagsvis Borlänge eftersom jag kan göra ett träningsbreak i studierna då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0