There is no such thing...

...as a Zarah Leander bookshelf. Inte såvitt jag vet. Men i drömmens värld är allt möjligt.

Jag har sovit till halv åtta och vaknar nu jättehungrig med vetskapen om att det är tolv timmar kvar innan jag får sova igen, och 22 timmar kvar till jag ska träna. Det känns rätt bra. Åtminstone kommer det att kännas bra den 27/5. Mitt mission of the day sket sig, eftersom jag sovit, men det stör mig inte så mycket. Nu ska jag sätta upp håret och sedan fixa ngt att käka någonstans ifrån. Inte här hemifrån i alla fall.

Kommentarer
Postat av: MH

i drömmens värld, ja...och i verkligeheten har Gustafskorv verkat vara en överloppsgärning, trivs bra med dem som dem är!
Jobba på nu i natt!

2007-04-08 @ 23:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0