The perfect way to start a day...

...och så fick jag in ett litet rim också, trots att jag skrev på utrikiska! Bildad är vad jag är...

Nå, blev väckt av telefonen en timme senare än vanligt idag, kanske tyckte Någon att jag behövde sovmorgon efter den tuffa gårdagen, eller så vara det bara ett misstag, jag vet inte. Skönt var det hur som att sova ut. För att inte tala om välbehövligt... Hur som, jag formligen studsade upp ur sängen och kände att "Ja, nu jävlar ska jag åka och träna!" Vilket jag gjorde. Och därefter en portion Chili con carne vilket jag egentligen inte alls gillar.

Nu, mätt, belåten och i behov av en dusch innan jag sätter igång med studierna. Men... Kanske en liten, liten tupplur först? Och nej, jag försöker inte alls skjuta upp måsten, hur kan någon tro det? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0