RydellQuick - inte en författare?

 Jag är ytterst litet musikintresserad. Faktum är att jag är så pass dåligt bevandrad i musikens värld att jag trodde att RydellQuick var en författare som skulle föreläsa på Högfjällshotellet eller var fan det nu är vi befinner oss. Nu vet jag bättre. RydellQuick har inget alls med litteratur att göra. Det är ett hårdrocksband. Typ. Och således inte alls min musikgenre.

Och Sälen alltså... Haha. Jag säger inget, så har jag inget sagt. "The world is full of crashing bores, and I must be one of them", eller hur var det nu? Mitt nästa mission i livet blir familjebildning, Bingolotto på söndagarna och föräldramöten i skolan. Sounds great to me. Jag är verkligen en tråkig fucker, eller så handlar det helt enkelt om att jag har andra intressen. Jag vet inte riktigt...

Nu ska jag fördriva tid med ett toalettbesök eller liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0