Nejmen allvarligt...

Idag är en sådan där fnitterdag, tror jag. En dag då jag verkligen är ms. Feel-good. Kanske är det endorfiner eller helt enkelt det faktum att jag verkligen varit med om en sådan där aha!-upplevelse i form av att för en gångs skull kunnat ha hela kroppen connectad med huvudet. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det hela, men det händer så sällan. Det börjar verkligen bli vår. Eller sommar. Och jag har fått en komplimang över det faktum att det syns på min rumpa och mina lår och vader att jag tränar. Det var en egoboost utan dess like. Vilket naturligtvis pushar än mer till att gå och träna eftersom resultat uppenbarligen syns. 

Dessutom blir jag bara mer och mer kär i Snow Patrol's "Chasing cars". Makalöst. Och det passar smajlet idag.




Kommentarer
Postat av: Katrin

"Jag tycker att de där"? Så skrev du på min blogg. Glömde du nåt? :)

2007-04-29 @ 13:59:51
URL: http://www.cannoli.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är häftigt när komplimangen kommer sådär oväntat. Härligt med extra bränsle.

2007-04-29 @ 15:27:30
URL: http://bollfot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0