Morgonirritationsmoment á la i-landsproblem...

Dagens första irritationsmoment: vad hände med avsnitt 20 av Grey's?!

Jag hade en PLAN, och den planen innebar att ladda hem just det avsnittet medan jag åkte till skolan, för att kunna kika efter skolan. Right.

Klockan är 07.01 och jag måste åka till skolan om drygt en timme. Hur kan det då komma sig att jag är stressad över att inte hinna duscha? Jag som med lätthet fixar iordning mig på en kvart. Dusch inkluderad.

I natt drömde jag konstiga saker, om hotellrum, gamla klasskompisar och bomber. Dessutom var jag tvungen att lägga mig på kuddhögen i sängen och snooza när klockan väl ringde. Seriöst, alltså; jag har fem eller sex kuddar i sängen, sover med en under huvudet och de resterande kuddarna i en hög bredvid. Helt onödigt. Litet samma sak som det faktum att jag har två täcken i sängen. Av vilken anledning då? Åh, jag glömde; jag har ju nattgäster så jävla ofta.

Rix MorronZoo nu. Det är en viktig start på dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0