Middagsdejt efterlyses!

Jag vill gå på en middagsdejt hemma hos någon. Alltså laga middag ihop, dricka litet vin under tiden och smygröka på balkongen i väntan på att typ pastavattnet ska koka upp eller liknande. Återstår gör alltså att hitta den där middagsdejten. Några förslag?

Är supersugen på vin. Om något supersugen på ett glas vitt. Jag behöver nog det efter de senaste dagarnas nervspänningar. Kanske borde ta en vända förbi Systemet innan jag åker och tränar? Fint det, liksom; först träning sedan sprit.

Nå, hur blev det, fick jag någon dejt eller ej?

Kommentarer
Postat av: figge

Hata blogg.se
Har försökt kommentera... men det går ju inte... testar igen ,P

2007-04-18 @ 01:41:20
Postat av: Lisa

Nej, jag vet att det inte går att kommentera på blogg.se nu. Blogg.se, may you burn in hell. Men jag orkar inte byta bloggsite en tredje gång!

2007-04-18 @ 09:28:48
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0