Lugna gatan...

Och utanför mitt hus finns nyfödda lamm och humlor, eller om det var getingar, det spelar ingen direkt roll eftersom jag avskyr bägge. Humlor och getingar, alltså, inte lamm. De är oemotståndliga! Nå, jag ska inte hänfalla till någon slags zoologisk blogg, det intresserar varken mig eller vilka som nu hittar hit...

Ikea igår, införskaffade en tv-bänk och fick den ihopmonterad hos mor igår, där det f.ö. blev fredagsmiddag. Inte ett skit har hänt, och jag orkar inte ens leta på Aftonbladet eller Expressen efter något att irritera mig på. Illa. Imorgon blir det en sen lunchdejt vilket är precis så välbehövligt som man någonsin kan tänka sig. Amen.

Nu duschdags. Jag ska till Bolanche och vara Borlänges sämsta croupier ikväll.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Rickard på Bingolotto har nämnt Bolanche typ varje gång nån från Borlänge ringt in. Och då tänker jag alltid på dig :) Han hade fått nåt årskort där f.ö, Rickard. Din boss är tydligen bra på att smörja folk som gör gratis pr ;)
(Det tragiska här är ändå att jag kollar tillräckligt mkt på bingolotto för att ha koll på detta...)

2007-04-14 @ 20:17:50
URL: http://www.cannoli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0