Little ms. Feelgood...

...har vaknat efter inte ens sex timmar sömn. Se där, vänt på dygnet. Igen.

Jag tror minsann att solen skiner ute, och det skulle kunna innebära att det är varmt ute och att det kanske är dags att slänga tjocktröjorna åt helsike?

Drömde... jättemysigt, tror jag, innan jag vaknade. Var i Gbg och hälsade på Katrin och Marcus i Katrins gamla föräldrahem vilket var en stor sexa i form av något som liknade en lagerlokal. Katrin visade runt mig;

"Och här har vi köket, titta vilken stor och bra diskbänk, är det inte praktiskt? Så källaren, och tar vi vänster här kommer vi till poolen, ja, vi brukar inte använda den, den är liksom grönare än en vanlig pool, men här kan man i alla fall ställa ölburkar och här är en telefon upp till köket... Pokerrummet har vi här, och titta, där sover Zelda i en vagn, nu får vi vara tysta... Ååh, där är Zebbe, honom ska vi hälsa på! Och där uppe är sovrummet, praktiskt va, med utsikt över liksom allt! Zebbe, har du sett Marcus? Jahaja, han sover i fårtöljen, haha, så typiskt honom att slumra till en stund..."

Am I some kind of sick-fuck? Hur som dök Ana-Maria också upp och skulle ha kuddkrig med mig och Zebbe i en stor kuddhög... Jag var tvungen att påpeka att hon hade en väldigt benig stjärt...

Nu måste jag kolla om det verkligen är vårvärme eller om min bruna rullgardin bara ljuger när det släpper in så mkt ljus... 

Kommentarer
Postat av: Katrin

Haha! Vad roligt! Kan ju säga att mina föräldrar bor på nummer 16. Så sexan var ju lite rätt :)

2007-04-15 @ 14:08:46
URL: http://www.cannoli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0