Kåta präster och små flickor...

Jag läser i Annica Tigers blogg och hon skriver om en bok som heter "Handbok för föräldrar - lär dig vad ditt barn gör på Internet". Hur som länkar hon till en artikel i DN, om en präst som var efter småflickor på nätet. Och, förutom det faktum att det är ganska vidrigt, så borde någon göra något. Jag menar, jag är 24 år gammal och fortfarande naiv vad gäller äckelgubbarna på nätet. Hur naiv är då inte en trettonåring? Man borde faktiskt ägna tid åt att lära känna de där gubbslemäcklen. Amen.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Haha, trodde du jiddrade med min hjärna där ett tag. Ja, de kanske är lite som rumpor. Brukar inte göra såna hjärtan, men tänkte göra ett undantag. Det kommer aldrig hända igen! ;)

2007-04-29 @ 17:38:12
URL: http://ww.cannoli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0