Kan du tänka dig att sälja sex på nätet?

Faktum är att jag har tänkt på just det där, många, många gånger. Ännu har jag inte gjort det, men jag är övertygad om att den dagen nog mycket väl kan komma, då något dylikt är ett alternativ. Jag är nog kall nog att klara det, cynisk nog att distansera mig så mycket från mig själv att det nog skulle funka. Dock tror jag knappast att det skulle förbättra min redan nu skeva syn på män, förhållanden och sex, snarare tvärtom.

Men det finns en anledning till att porrindustrin är absolut störst i världen, och den anledningen heter inte "tjejer som bejakar sin sexualitet" även om sådana också finns, om än marginellt i det stora havet porrkonsumenter eller sexköpare.

Expressen har en kortis om just det här, och uppenbarligen säger sig var tionde tjej, åtminstone i Malmö vara beredd att sälja sex på nätet.

Jag erkänner, tanken har funnits vad gäller både det ena och det andra, men jag återkommer alltid till samma bromskloss: Orten jag bor på är inte stor. Jag har familj, vänner och en God Vän som knappast skulle tycka att vare sig prostitution, utvik, film eller foto vore okej. Tur nog ser jag heller inte ut som alla småflickor på snyggast.se vilket måste vara ett pedofilernas paradis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Porrindustrin är definitivt inte den största i världen, iallafall inte pengamässigt sett, vapenindustrin t ex är mycket större.

2007-04-19 @ 19:17:40
Postat av: MH -

Låt oss kasta in drog- och religionsindustrin också! Siffror någon? Philip Morris var sen också en period det absolut största företaget vad gällde reklamkonto. Och då ägde de massor av annat också, även en hög med spritmärken.

2007-04-19 @ 20:12:05
Postat av: Lisa

Jajajaja, I was wrong, ok? Men, jag har för mig att någon faktiskt med vad som liknade säkerhet hävdade att porrindustrin faktiskt var störst... Nå, we all make mistakes! :)

2007-04-19 @ 22:48:29
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: MH

Här slänger jag nu in Lionel Richie-teorin.

Så kanske du inte behöver vara stämplad som bittermandeln på nätet.

Ta vara på gamle LR. :-)

Postat av: Lisa

Va?! Vad faan är en "Lionel Richie"-teori? Det kan liksom inte bara vara jag som undrar.

2007-04-20 @ 10:45:09
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: Nicklas

Jag är ständigt till salu...men inte fan vill någon köpa :(

2007-04-20 @ 10:46:15
Postat av: onceinmylifeblogg.se

jag är säker på att ditt utseende räcker till med råge.
hör av dig.

2007-04-20 @ 11:25:29
URL: http://onceinmylifeblogg.se
Postat av: Anonym

hmm har aldrig köpt men är intreserad av dig
mkt diskret fräsch snygg och rik dessutom.
(hemlig men du skrev om otrohet i min blogg nyss ,,hör av dig)

2007-04-20 @ 11:27:07
Postat av: Lisa

Ööh... Nog för att det är fem dagar kvar till nya pengar, men så desperat är jag inte, att jag jagar efter "fräscha, snygga, rika och diskreta män". Eller kvinnor, för den delen.

Jag aktar nog mina löss för snuva.

2007-04-20 @ 12:06:16
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: Anonym

tack för svaret ,jag hade inte tänkt mig fysisk kontakt ,jag gillar att se bara menade allvar också.
mkt generös gillar din stil

2007-04-20 @ 13:45:46
Postat av: MH -

Du har rätt, vännen!

Borde ha förklarat LR-teorin.

Vilket jag nu gjorde.

2007-04-20 @ 16:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0