Jag och ätande...

Eller vad man ska kalla det. Jag har fan ingen kontroll över mitt ätande. Hur kan man grina för att man är så inihelvete sugen på toasts, på chips, på cheddarost och räksallad, eller något med bacon? Stört är vad det är. I've got issues. Och jag vet att jag inte SKA äta eftersom jag har ätit bra idag och således inte behöver alla kalorier det är i något överhuvudtaget. Det verkligen kryper i kroppen på mig, modell abstinens eftersom jag är så... Hungrig? Sugen? Åh, jesus, jag vet inte vad det är med mig... I'm a complete fuck-up.

Kommentarer
Postat av: Katrin

PMS?
Går igenom samma sak just nu. Drog just i mig 2 mackor med skrämmande mycket ost.

2007-04-16 @ 21:29:45
URL: http://www.cannoli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0