Jag, gnällig och småbitter?!

Fick ett meddelande på SprayDate från en kille som varit och kikat i min blogg. Hur som skrev han bland annat följande mening:

"Vet inte om den ska va kul men jag gillar att läsa när andra personer gnäller och är lite småbittra över div saker."

Och först skrattar jag åt meningen, tänker att men herrejösses, jag är väl varken gnällig eller småbitter? Hur som var jag tvungen att kolla mina senaste inlägg, scrollade sidan ner, och plötsligt trillade poletten ner:

Jag är tamejfan både gnällig och bitter.

Varpå jag skrattade än mer. Och fortfarande skrattar. Inte minst skrattar jag åt att jag faktiskt tar mig själv på så oerhört stort allvar.

Så, gullige killen på SprayDate: Tack så hemskt mycket. Verkligen. (Ingen ironi i det, helt uppriktigt sagt tack så hemskt mycket!)

Å andra sidan, being bitter might be me, right?

Kommentarer
Postat av: Bogart

Jag hoppas du inte tar en funderare och blir mindre bitter nu. Det är nu du ska briljera och verkligen ge oss helvete och överraska!
Och på tal om det där att va ensam och inte behöva någon(En del inlägg har ju handlat om det) så har Henry Rollins vräkt ur sig en massa bra saker, här är en av dom.
?Loneliness adds beauty to life. It puts a special burn on sunsets and makes night air smell better.? Men......

2007-04-21 @ 23:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0