Ja, Johan Glans är kanonhet...

Katrin måste kommentera min lilla crush på Johan Glans, en crush som uppenbarligen varat i tre år. Det hade jag ingen aning om. *skrattar* Men Johan Glans är riktigt, ruggigt het eftersom han är så riktigt, ruggigt rolig. Så, fick jag välja en man att äta middag med skulle det nog vara Johan Glans med förhoppningen om att han skulle vara trevlig, intelligent och lättpratad. För jag menar, han måste ju inte vara rolig hela tiden. Sådant är bara jobbigt. Även om humor är sexigt är det inte lika sexigt när det är konstant. Men han är sexig. Det skulle jag kunna säga hur många gånger som helst. Faktum är att jag nästan skulle kunna släppa in Johan Glans i mitt hem när det är ostädat. Nästan så. Det säger en del om min crush på honom.

image31

Och bilden är stulen från TV4.se.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Haha! Förstår grejen faktiskt.

2007-04-26 @ 13:27:29
URL: http://www.cannoli.blogg.se
Postat av: figge

Johan Glans är en sådan typ av nörd jag skulle vilja vara. Han lyckas vara nördig och rolig på samma gång, rolig modell "jag kan tjäna pengar på det", och inte rolig modell "såspås".
Fast... i guess... even nerds can be sexy and charming ;P

2007-04-26 @ 23:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0