Helgon-utmaning från Fredrik...

Eftersom jag inte dagbokar mig på Helgon.net så lägger jag ut den här istället!


REGLER:

Som utmanad ska du nu skriva sex st underliga/egendomliga saker om dig själv i din blogg. Utmana själv sex nya personer vars egendomligheter du vill upptäcka! När det är gjort skriver du en kommentar för att låta dem veta att de har blivit utmanade. Eller något ditåt.

Jag... 

...gillar att framhäva mig som betydligt mer pedantisk än vad jag är. 

...är dålig på att ljuga, säger folk, men i själva verket är jag en jävel på det. Grejen är bara att folk bara märker att jag ljuger när jag vill att de ska märka det. Därav folks yttrande om att jag inte kan ljuga.

...har kommit på mig själv med att ha börjat rodna allt mer när folk ställer frågor som generar mig/jag inte vill svara på. 

...kan sätta mig i bilen och åka i flera timmar till ingenstans alls bara för att det är så skönt att köra bil, och för att det ger mig lugn nog att tänka på saker.

...ringer nästan aldrig någon om jag är ledsen. 

...är mycket mer romantisk än vad jag utger mig för att vara. Officiellt dissar jag allt som handlar om kärlekskrafs och romantiskt skit, men i min ensamhet är jag fröken Rosadrömmar... Typ.

Dessa har blivit utmanade: Katrin, Nathalie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0