Frisinnade människor får mig att le...

Satt och klickade runt på QX och kikade in i folks fotoalbum, varpå jag trillade över ett par i 40-års åldern, från Dalarna. Detta par är inte ett dugg hycklande med sitt BDSM-intresse, och även om de på sina bilder är noggranna med att inte visa ansiktet bjuder de mycket, mycket på sig själva. Hur som, deras foton är tagna i vad som verkar vara deras sovrum, ett helt vanligt Svensson-sovrum, och det som får mig att må så gott är att se att till synes helt vanliga människor har plockat fram lackstövlar, piskor, benspridare och dildos och förevigat detta mitt i vardagen. Det ger en liten tankeställare modell "i de lugnaste vatten..." och den tanken fascinerar mig hur mycket som helst. Så jag ler åt att det trots allt finns människor som ständigt utforskar och förnyar sin sexualitet och sina fantasier, kanske på ett diskret sätt, men ändå så frisinnat att det är riktigt härligt att se.

Kommentarer
Postat av: MH

Sant. Må jag aldrig stelna i min syn på njutning.

2007-04-07 @ 00:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0