En mäkta trevlig TP-kväll...

Oona och Åsa kom förbi med chilidammsugare och mjölk och krävde därmed några koppar kaffe. Vi fastnade i diverse avhandlingar om vad som skett sedan senast, det vill säga sedan i tisdags, tror jag, och gaggade kring det en timme. Därefter blev det efter förslag av Oona TP-spelande, och under den jämna matchens gång droppade Daniel och Lina in. Efter många om och men vann Åsa, och som Daniel sade: "Det krävs en Bergman för att få något gjort!" vilket egentligen var rätt komiskt då de båda har samma efternamn.

Imorgon är det som sagt vardag, och jag måste masa mig iväg till gymmet för litet konditionsträning innan det är arbetsdags.

I övrigt intet nytt: har fundrat på att lägga ut en "kontaktannons" på Backpacking om önskat sällskap först till Norge ett halvår för att jobba och sedan vidare ut i världen för att luffa runt. Sådant som de flesta my age pysslar med. Vi får se... Planerna inför hösten är mer än lovligt diffusa...

Vidare idag har jag skällt ut Simon Glocalnet för att han inte respekterar ett "Nej tack, jag är inte intresserad!". Det var ganska skönt, faktiskt, att få avreagera sig. Men, faktum kvarstår: säger man nej från första början SKA man som seriös föräljare på seriöst företag inte pusha, hetsa och vara arrogant. Så, dagens diss går till Glocalnets telefonförsäljare. Och jag kommer definitivt INTE att teckna något avtal med dem. Förhoppningsvis gör inte heller andra det, om Simon ringer och hetsar i luren.

Nu är jag förresten ruggigt jävla pigg. Så går det när man vänt på dygnet. Nåja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0