ClickClickClick...

Och har man tråkigt någon kväll kan man ägna sig åt att klicka.

Kommentarer
Postat av: MH -

Och att Polen leder överlägset, medan USA kommer låångt ner på listan, har du ingen teori om varför?
Jag hittade ingen snabb lösning själv, trots mina 195 akademiska poäng :-)

2007-04-30 @ 23:44:02
Postat av: Lisa

Nej, vet du vad, jag har inte ens ägnat tid åt att titta på det. Faktum är att det inte spelar någon som helst roll, och är rätt irrelevant.

2007-05-01 @ 06:46:43
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: MH -

nää, precis - ungefär som att posta adressen på sin blogg...Fantastisk onödig sajt det där - och den tillfredsställer något i människans beteende med tanke på klicklusten hos folk. Men vad?

2007-05-01 @ 16:34:06
Postat av: Lisa

Troligen tillfredsställer det samma sak som det gör att läsa min blogg. Den är också ganska irrelevant egentligen.

2007-05-01 @ 16:45:47
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0