Apelsinjuice...

Av någon anledning har jag varit sådär sjukt sugen på apelsinjuice hela dagen. Varför införskaffade jag inte apelsinjuice då, när jag var till min mor? Don't ask... Men, uppenbarligen behöver jag apelsinjuice och jag kan ge mig fan på att OK/Q8 har stängt såhär på långfredagskvällen. Och varför måste jag prompt skriva ordet "apelsinjuice" i fem meningar av fyra? Folk fattar ju att det är just apelsinjuice jag längtar efter...

Dags att hoppa i duschen nu. Snart arbetsdags. Undrar om jag ska försöka pilla igång min Gode Väns bärbara och plocka med den med förhoppning om att kunna prestera något slags studieresultat under natten? Äh, överambitiöst...

Apelsinjuice var det ja. Herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0