Ur allt ont kommer ngt gott...

Jag menar, det här med J; det är hans problem, hans förlust och hans misstag. Det enda jag gjort fel är att bry mig om och vilja väl. Vilket han inte kan hantera, men å andra sidan är väl det ett klassiskt missbrukardrag? Och visst, det svider, det grämer och nog ska det saknas på sitt sätt men som sagt är det inte min förlust: ingen tjänar på att stå bredvid och bara titta på någon med missbruksproblem. Jag orkar då inte tiga ihjäl problem. Inte problem av den kalibern, det är ett som är säkert.

Så när jag väl är på väg härifrån, i alla fall mentalt, ringer telefonen och uppenbarligen kan jag bli med lägenhet idag. Om allt vill sig väl. Vilket jag hoppas. Och tror.

Och så alliansens valseger igår som var så sweet, så sweet. Bye bye Goran the gris.

Nu ska jag in i duschen, sedan torka håret, platta det, sminka mig och bege mig till Djurås. Jag håller alla tummar jag har. Funkar detta kan jag åka till J och hämta mina grejer ur förrådet efter jobbet ikväll.

Klarade jag mig utan honom innan maj så gör jag det garanterat nu också. Nästa gång ska jag ha en riktigt bra kille, inget sådant här. Som sagt är det hans förlust.

Och Cabrini, scrolla nedåt i bloggen så ska det finnas en ny bild på mig på vänstersidan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0