Kavajköp och helgslut...

Igår blev jag kär. I en kavaj på Carlings och det var sådär att den måste jag bara ha även om jag inte är något särskilt modefreak så MÅSTE jag bara ha den. Och inte ett öre på kontot. Fint. Min bror gav mig pengar. Pengar han förvisso ska ha tillbaka, men ändå. *operation förnekelse i sjutton dagar till* Så, nu är jag den lyckliga ägarinnan till en grå figursydd kavaj i ull och ngt mer med pälskrage. Perfekt att ha tills kylan sätter in. Nästa mission är en pepitarutig figursydd kappa från Åhléns för hur snuskigt mycket pengar som helst. Och ett halsband på VeroModa. Och ett par sådana där korta kavjbrallor. Och en musikantkjol med ränder från GinaTricot med en rosa tröja med svarta prickar till. (Varpå man kan komplettera med svarta strumpor, svarta skor och slutligen rosa benvärmare ovanpå... Asläckert!) Och en snedrandig tröja i rött och svart från MQ. Och en hatt på H&M. Och skor. Och en handväska. Jag behöver detta verkligen och det känns skönt. Ännu skönare är att även om jag gått upp i vikt sedan jag kom hem drar jag fortfarande storlek 36 eller 28. Heavenly.

Nu ska jag tatag i studierna. (Läs: kolla på TV.)

För övrigt är jag så snygg att jag blir mörkrädd och J är så otäckt lik Daniel Breitholtz att till och med väninnan min sade lyckost. Moahahaha. Men läckert. ;)

Kommentarer
Postat av: daniel

vem är J som är lik mig ?
mycket märkligt.
=)

/ d.

2006-09-14 @ 11:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0