Jag kanske ljög...

..om inflyttningsdatum, men nu har jag lägenhetsnycklarna i handen och ska plocka upp flytthjälpen Micke och en släpvagn. Today's the day. In deed. I natt sover jag i min säng, i min lägenhet. Ensam, må så vara, men att äntligen få sträcka ut sig på 140cm känns helt okej. Och igår kväll inledde jag ett parti schack och spelade en stund in på natten. (Det där lät nog värre än vad det var, jag måste bara få metafora mig...) Är riktigt nöjd med de drag som gjordes men hoppas ändå på att det inte blir schack matt för någon överhuvudtaget. Remi låter fin-fint och jag nöjer mig med det. (Och nej, Sofia, det här är inte en chokladtårtsmetafor...) Faktum är att jag är rätt nöjd med min insats. Får man säga så? Jag gör det hur som och det är i all välmening, intet annat.

Nu måste jag luncha innan jag drar igång flyttningen. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cabrini

Jaha! Så nu blir det inflyttningsfest? Va skojigt, cabrini är väl självklart inviterad?..;-)

2006-09-28 @ 18:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0