Hemmakväll med mamsen...

Idol 2006 har dragit igång och jag är i himmelriket. Till och med J fattade efter ett tag att det där med Idol faktiskt är "my thing"... Nåväl, askul. Någon last måste man ha. (Som om det inte vore nog med alla andra jag har...)

Oh well, är hemma hos mamma en helkväll för första gången sedan när då? Och alla syskon är borta. Litet mysko men hur skönt som helst att krypa upp i soffan med chipspåsen (ur vilken mamma f.ö. åt mest!) och glo på Idol och den där valgrejen på SVT. Efter att ha gjort det testet framkom det att jag var sosse, men please, gör man testet på inte ens två minuter och inte ens riktigt är insatt i allt är det ju svårt... I övrigt var det högern som gällde och då Fp, vilket inte var överraskande alls och således vad jag går på. I guess. Och apropå högern måste jag utan att lägga några egentliga värderingar i det hela nästan hylla Sverigedemokraternas partiledare som skötte sig hur häftigt, proffsigt och makalöst som helst i går kväll på "Insider". Troligen vann han röster där. Och visst, vi har en usel invandringspolitik. Helt enkelt.

Veckan har i det stora hela varit i det närmaste ultimat. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0